Re: Jak sie sprawdza dostępna pamięć ?

Autor: Ninik (dominik_at_domek.dhs.org)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 22:51:13 MET

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Chodzi ci o RAM? Ogolnie rozklad swapu, ramu itp. mozesz np. porzez
> sysinfo - ale jest wiele programow, ktore to potrafia. Warpcenter
> pokazuje chyba tylko SWAP... Ale moze jest jakies narzedzie wbudowane
> w system?

Do warpa 3 i chyba 4 też jest dodawany łądny program diagnostyczny.
Można w nim znaleźć chyba wszystko, w tym pamięć. Wygląda dość fajnie,
graficzny. Instaluje specjalny sterownik do sprawdzenia wszystkiego
dobrze :)

Na pewno wygrzebałem to na kompakcie warpa 3, ale co do 4 to nie amm
pojęcia...

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj