Re: token ring

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 01:22:07 MET

On Thu, 1 Feb 2001 23:32:33 Adam Plaszczyca
<trzypion_at_ornak.waw.pdi.net> wrote:

> No i widzisz, kiepsko wtedy uczyli, bo TR wlasnie to samo robi....

        Na pewno robi, jak kabel padnie. Ale czy potrafi wykryć uszkodzoną
stację? Bo jak oglądałem huba TR, to miałem wrażenie, że to chodzi na
przekaźnikach, więc nadmiernie inteligentne to nie jest. O ile dobrze
pamiętam, to zapętlanie działało po wykryciu zaniku składowej stałej,
czy czegoś takiego...

--
Pozdrawiam,
Jan.