Re: Smart Suite 1.6

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 07:24:03 MET

Jan Gromadzki wrote:

> czy czas teraźniejszy jest tu na miejscu?
>
> JG
Raczej jest, choć uważam, że towar powinien być dawno przeceniony, ze
względu na wiek. Swego czasu zapytałem na liście i dostałem odpowiedź,
że można to trafić w katowickim MPiK - było.
Choć prawdę mówiąc kilka miesięcy już minęło.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >