Cos dla Przemka Pawelczyka 2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 22:10:39 MET

Dziś zainstalowałem sobie ACP (Aurora Convinence Packa). Zainstalowałem go od
zera (prócz partycji gdzie trzymam zipy partycji).

Teraz mogę podać kilka wad/zalet Software Choice.
Zainstalowanie od samego początku wraz z formatowaniem partycji, unzipowaniem
starych programów i wpisami do CONFIG.SYS zajęło mi 40 minut,.
Wkładam płytkę bootouje się, prosi o instalacyjną płytkę, i instaluje się.... Niemalże
automatycznie. I tu zobaczyłem dwie wady brakuje sterowników Tekram SCSI
(310(U)/390(U)(F)(W)), brakuje SDD - po instalacji musiałem go instalować ręcznie,
ponieważ w wyborze są niektóre sterowniki GRADD ale 'Dynamically Sellection
GRADD' okazało się niewypałem.
Już podczas instalacji zacząłem myśleć, że IBM zapomniał o flagowym projekcie Java
1.3 i już w niego zwątpiłem dopóki system się nie zainstalował i zapytał czy oprócz tego
że już jest i działa to może nie zainstalować Javy 1.3?. :)

Z wad:
Po instalcji brakuje mi ikonki REGEDIT2.

Z zalet:
Dziwne, ale SMP działa inaczej. Od razu zaznaczam nie wiem, czy jest to wina
WarpCentera z jego monitorem czy też obsługi SMP w kernelu - Kiedy powinien być
cały czas procesora to teraz oba procesory są na połówce czasu, natomiast dawniej
procesory skakały, to raz jeden na maksymalnym czasie, to raz drugi. Następne z zalet
to to, że wszystko jest zainstalowane w najnowszej wersji - kernel 14.062.... i bootujący
się CD, UDF, dużo sterowników USB za które trzeba zapłacić w SC.

Więcej nie widzę... więc można się poniekąd zgodzić z Przemkiem Pawełczykiem, że
nic nowego 'Software Choice' nie wnosi.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 29m 35s 476ms (en).