Matrox G-200 a G-450

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 17:20:08 MET

Pytam sie tu, a nie na pl.comp.pecet (zreszta tam tez sie zapytalem), bo
wiem, ze tu uzywacie:
Czy karty Matrox Millenium G-200 (8 MB) i G-450 (16 MB, chyba, rozumiem,
do podlaczenia 2 monitorow) roznia sie w sposob zasadniczy np.
predkoscia, trybami pracy? W OS/2 oczywiscie i w sesjach Win-OS/2. 2
monitorow nie bede uzywal. Bardziej mnie interesuja jej natywne drivery,
a nie SDD. Oczywiscie wasze ogolne wrazenia o nich sa dla mnie tez
wazne.

Pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2