Re: Cos dla Przemka Pawelczyka

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:10:47 MET

On Tue, 6 Feb 2001, [iso-8859-2] Przemysław Pawełczyk wrote:

> Niedawno w Voice News pojawił się anons o nowych wersjach XWorkplace
> (tekst poniżej) i WarpIN. Uruchomiłem je na zapasowej partycji i po raz
> pierwszy jestem zadowolony z działania opcji wirtualnych pulpitów
> (PageMage).
 XWorkplace jest super, szczegolnie ostatnie w miare stabilne wersje.
PageMage jest tez nie zly, ale o ile pamietam nie byl lepszy niz
9Lives, ale mial swoje plusy.

> Pakiet XWorkplace zawiera także wiele innych udogodnień, z których
> należy korzystać ostrożnie, gdyż program ingeruje w klasy. Polecam
> wszystkim cierpiącym na niedosyt funkcji usprawniających pracę Warpa.
 Ingerencja w klasy to jest doslownie najmniejszy problem.
Najwiekszy nazywa sie Hooki Systemowe. Kazdy kto robil, wie, ze to jest
bagno:-). Ostatnio jak patrzylem to XWorkplace mial kilka z nich w tym
nie udkumentowany HK_PREACCEL. I polowa problemow z pakietem
nazywala sie: "petle komunikatow". Nie wiem na ile rozwizano ten problem,
ale o ile mi wiadomo, to szykuje sie wersja 1 uznawana za "stablina".

> Pakiet ma tylko jedną wadę - pobierałem to-to przez kilka dni, gdyż z
> podanego adresu bajty ciekły jak krew z nosa (co chwila rwała się
> transmisja). Ale warto było czekać (i płacić!!).
 :) moze i warto, ale szybciej idzie z ftp.os2.org... (www.os2.org to
teraz najlepsza nasza strona)

pg