Jak sie sprawdza dostępna pamięć ?

Autor: Paweł Radzieja (rpawel_at_a-m.com.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 15:47:46 MET

Przepraszam za banalność pytania, ale moja przygoda z OS/2 spadła na
mnie jak grom z jasnego nieba.
Dziękujšc za wszyskie udzielone mi odpowiedzi, zadaję kolejne pytanie:
              Jak się sprawdza dostępna pamięć operacyjnš pod OS/2 ?
Do tej pory jedynš rzeczš, która nie niosła za soba większych problemów
było podłšczenie maszyny z OS/2 do Token-Ringa ( Tu IBM zadbał i ułatwił
życie tym którzy mieli do czynienia z UNIX'ami. Może niecelowo, ale
podobieństwa w konfiguracji istniejš.).

Pozdrawiam
Paweł