Re: drivery w ecs

Autor: Wojtek Nowiński (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 19:26:43 MET

Pytanie wcale nie jest takie głupie. zgadzam się że sterowników do
drukarek należy szukać tam gdzie podałeś ale eCS zawiera trochę
udogodnień w tej materii. Aby nie być gołosłownym: rozpoznał prawidłowo
i zainstalował sterowniki do mojej karty graficznej (Savage 4), drukarki
(HP 690C)a Warp 4 PL nie potrafił tego. Sprawdzałem niestety sterowników
do Lexmarka serii Z nie posiada

Pozdrawiam

Wojtek