Re: eComStation - zakupy.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:15:58 MET

On Mon, 29 Jan 2001 09:31:38 +0100 (MET), Jan Gromadzki wrote:

>A czy w ogóle podjęto próbę negocjacji (jako TeamOS2) z firmą

Tego nie wiem. Natomiast podejrzewam, że to co załatwił Team OS/2 Niemcy to było
nic więcej jak pozycja z cennika pt."Licencja na 10 (lub 100) stanowisk".
Wychodzi około 10 % taniej, ale dostajesz jeden nośnik i paierek, kttóry pozwala
wykonać instalację na wielu stanowiskach.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21