RE: eComStation - zakupy.

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:57:58 MET

hubert_grupy_at_poczta.onet.pl pisał:

> Jaka dodatkowa oplata? Upgrade'owalbym z Warpa 4.

Dodatkowa opłata dotyczy SMP. Trochę to wqrzające z tego względu, że
WindozaNT lub 2000 jest dostępna od razu z kernelem na dwa procesory. :-( Tu
plus na rzecz M$.

> A co z sesjami DOS i Win-OS/2? Na razie jestem na nie
> skazany, a po ostatnich fixach dużo
> złego o tym słyszałem.

Ops... Nie sądzę, żeby zostało to poprawione. Ale z ciekawostek: SDD ma już
zaimplemtowaną myszkę poprzez przerwanie, więc nie zdarza się coś takiego,
że sesja DOS FS zżera Ci tyle procesora, że w PMie nie da się myszką ruszać
:-)

> Czy cos z uruchamianiem programow Win'9x slychac?

Jest Odin. Powoli zaczyna się otwierać Word97 i Excel97, ale popracować się
jeszcze nie da. Z tego co z mojej strony zaimplementowałem w tym miesiącu to
CDRWIN 3.x działa poprawnie (zgrywałem już kilkanaście płytek), zaczął
działać MCICDA.DLL, co oznacza, że np. w WinAMPie działa odłuchwanie CD
Audio (działa tam poprawnie CDDB :-)), można spójnie uruchamiać CD Playera i
inne playery CD Audio.