Re: eComStation - zakupy.

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 22:37:50 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

[...]
> Hmm, jezeli sie samemu kupuje, to czesto chyba (niezbyt legalnie) wychodzi tak, ze
> placi sie jedynie clo, a nie VAT?

Ktory VAT, polski czy holenderski? Przy wysylkach zagranicznych VAT
kraju sprzedajacego chyba nie obowiazuje, a VAT kraju przeznaczenia to
niby od jakiej ceny mialby byc liczony? To samo z clem. Przeciez fakture
przy odrobinie dobrych znajomosci ze sprzedajacym moznaby otrzymac lewa,
a wtedy to kazdy przekret jest mozliwy.

Moja sytuacja jest na pewno inna, ale niedawno zamowilem z Mensys (i
wlasnie dostalem) VisualAge C++ 4.0 za $4.79 (wersja
studencko/nauczycielska). VATu mi zadnego nie doliczyli, lokalne podatki
w tym wypodku nie obowiazuja, a i cla zadnego nie placilem. W sumie
produkt i koszty przesylki wyszly w granicach 28 euro (orientacyjnie, bo
nie mam faktury ze soba).

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *