Re: FixPack 14us

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 17:47:48 MET

On Fri, 19 Jan 2001, Krzysiek wrote:

> Dobrywieczor!
Dobry!

> Czy ktos moze mial z tym podobny problem: zainstalowalem i wszystko
> chodzilo
> bez zarzutu... z jednym malym wyjatkiem. Za kazdym razem, kiedy
> -wychodzilem-
> z sesji DOS, system zawiesza sie, pokazuje mi sie czarny ekran, rejestry
> i brak
> modulu, ktory popelnil blad... czy mozna zainstalowac dos od poczatku?
ciekawa sprawa. Ja sie z czyms takim nie spotkalem, ale tez nie
instalowalem ostatnio zadnego fixa, jakos dla mnie zawsze one wiecej
psuly, niz naprawialy. Ale wez i odinstaluj dosa (selective uninstall)
i sbrobuj go jeszcze raz zainstalowac (selective install) poza tym
czy dotyczy to wszystkich sesji dos (full screen i vio)? I jaki
masz sterownik do grafiki?

pg