eCS

Autor: Wojtek Nowiński (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 23:41:44 MET

No coz zinstalowalem to to i zobaczymy co dalej.
Instalacja trwala dosc dlugo ale w sumie poszlo bez wiekszego bolu.
Chwilowo (mam nadzieje) nie dziala naped CDRW na SCSI, nie moge ustawic
innego dekodowania w netscape'ie niz "western".
Zalaczony dialer systemowy zgodnie z tym co mi ktos kiedys odpisal gdy
opisywalem SDI nie przyjmuje pustego pola w miejscu na nr telefonu (
dialer z Warp 4 PL akceptowal to)i uzywam w tej chwili Safe Fire PPP.
Troche malo czasu na eksperymenty ale postaram sie cos wrzucic od czasu
do czasu na grupe.
Ogolnie mile wrazenie

Pozdrawiam
Wojtek