Re: OS/2 i tuner TV

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:51:37 MET

>Daj za darmo ;-P

Z adnotacją że to dla wdów i sierot? :))

>Twój projekt miałby u mnie już dwa praktyczne zastosowania.
>Jednym z nich to okresowy zrzut widoku z kamerki
>pokazującej co się z autkiem na parkingu dzieje.

Na to byłby za drogi - tu nie potrzeba sześciu równoległych
kanałów z możliwością prac z większymi rozdzielczościami i
częstotliwościami niż zwykła telewizja... Jakby się go dało
wykonać, to cena przy większej produkcji oscylowałaby IMO
koło 1500 zł (patrząc po cenach wymagnych podzespołów). Ale
temat się robi chyba trochę OT :)

Tomek

Internet: tszczesn_at_pay.com.pl
          tszczesn_at_elka.pw.edu.pl