EtherLink III (509b)

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 17:12:05 MET

Czolem!

 Przerywajac dyskusje na temat ortografi, chcialem rozpaczliwie
wolac o pomoc:
 Sterownik do 3coma sie trapuje!!!!
 Efekt:
  Przy starcie, kiedy sterownik jest ladowany, wyskakuje trap, taki
  bez napisu 'trap' ale blad tego samego kalibru, tzn system staje.

 System:
  Aurora (os/2 for e bussines, 4.5) ale to to samo z grubsza, co warp4

 Karta:
  3com etherlink III zdaje sie ze 509b. Na isa.

 Sterownik:
  Etherlink II (familly os/2) nie pamietam w tej chwili nazwy pliku,
  ale jest to jedyny ktory dziala.

 Sprzet:
  celeron, plyta procomp, 64 ramu...

 Czemu mnie to dziwi:
  u mnie na p166 plyta vx z 97 roku, wszystko dzialalo, tzn stertwnki
  sie nie trapowal i karta mrugala przy starcie. Na sprzecie na ktorym
  sie teraz trapuje, dziala pod linuxem i na ile to jest mozliwe
  pod windoze. Zeby zaczela dzialac pod linuxem, musialem wpisac
  jakies przerwanie, wpisalem 05 i zaczelo dzialac... wszedzie za
  wyjatkiem osa...

 Pytanie:
  Co zrobic? Jakie czynnosci nalezy wykonac, kiedy wklada sie nowa
  - w sensie pierwszy raz w tym sprzecie - karte sieciowa na isa?
  Z jakich przyczyn sterownik na nowszym sprzecie, ale na tym samym
  systemie sie trapuje? (Trapuje sie wyraznie tylko na tym sprzecie,
  bo u mnie ladowal sie nawet jak nie bylo wpisanego zadnego przerwania.

 Pomozcie, bo zaraz oszaleje, jest jakis skandal.. mam pod swoja
piecza sprzet na ktorym nie dziala tylko siec pod osem....
 POMOCY!!!

z gory dzieki!!!

 pg

Piotr Grzybowski