Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 16:04:32 MET

> Uwazaj, zeby po kopiowaniu literka dysku nie ulegla zmianie! Zasada
> jest taka: najpierw ida partycje primary, a potem logical.

Dzieki, tylko nie wiem jak to zrobic. Byc moze sie nie uda. Sa dwie partycje
primary: DOSa i OSa. Chcialem zmienic ta OSowa, ktora do tej pory byla C: i
wykluczala sie z ta DOSowa, wiec teraz OS/2 startujac z logicznej bedzie
widzial ta DOSowa jako C: i sam sie zrobi D:. Hmm... Jak zrobic by nie widzial
tej DOSowej?

Pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2