Re: Plusieurs DNS sur OS2

Autor: Grzegorz GRYC (ggryc_at_vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 15:19:25 MET

Hej

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ja rozumiem jeszcze, jak ktos po angielsku tutaj cos posle...
> Ale po zabojadzku? ;)
> Moglby ktos przetlumaczyc? Wiem tylko, ze chodzi o OS/2 :)

Chodzi o sposób konfiguracji DNS dla Wanadoo (to taki francuski
prowajder internetu), który wymaga podanie 2 adresów DNS we
właściwościach TCP/IP, a w OS/2 mozna podac tylko jeden.
W konsekwencji połączenie z Internetem jakis czas pochodzi, a potem się
wiesza z komunikatem "Dostęp do domeny niemożliwy"

Byłbym wdzięczny, gdyby itepe...

Wyslalem go na fr.comp.os.os2

Zdrówkot
GG