Re: FP15

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:23:22 MET

On nie, 14 sty 2001, you wrote:
> Czy znacie juz jakies opinie na jego temat?

Nie, ale mam już pierwsze wrażenia własne. Otóż w moim przypadku, po jego
załżeniu sesje WinOS2 zaczęły normalnie funkcjonować (przedtem miałem Fix14 i w
Wordzie można było np. obserwować jak na ekranie pojawiają się literki
 wpisane z klawiatury, a szybko przecież nie piszę).

Co do sesji DOS to moje doświadczenia ograniczają się na razie do obserwacji,
że tak samo jak poprzednio, po wydaniu polecenia mode co80,43 uzzyskuję czarny
ekran z trapem e000 (karta Matrox G200 z firmowym sterownikiem; ale 80,25 i
80,50 działąją bez problemu). Może ktoś wie jak temu zaradzić?

JG