Re: Lockup - a haslo?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 16:36:45 MET

Piotr Grzybowski wrote:
> =

> On Thu, 4 Jan 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> =

> mialem to.:)
> alt+ctrl+del pomaga..
> byly spacje? to sprawdz bez nich.. i pomysl o duzych i malych literach.=
=2E.
> =

Trzypalcowka jest zablokowana w stanie LOCKUP. Jedynie sprzetowe
zresetowanie procesora moze pomoc, no chyba ze jest to server, wtedy NET
ADMIN \\NAZWA /C \OS2\SETBOOT /IBD:LITERKA_PARTYCJI.

Jezeli zas chodzi o haslo, to OS/2 traktuje duze i male litery
jednakowo.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *