Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 19:02:10 MET

On Fri, 5 Jan 2001, [iso-8859-2] Jarosław Tabor wrote:

> Witam!
>
> Czy ktos zna jakies lekarstwo na woooolne i ogolnie niedzjalajace
> sesje okienkowe DOS-u w warpie z fixem 13 ? Sprawdzalem juz dwie wersje
> SDD (IBM i oryg), ale stale jest to samo. Wyglada ze to problem z
> systemem
> a nie z grafika. Czy inni tez cos takiego mieli ? Czy mam wracac do
> fixa11 ?
powiem tak:
 pod aurora (a to chyba cos jak warp z odpowiednim fixem + cos tam..)
  sa sesje dosa, ktore wieszaja system.
 pod 4 nie bylo tego problemu, ale, no wlasnie, byly programy ktore
  dzialaly konkretnie wolno, np. rar, jak dzialal, to fc wyswietlal sie
  kilka minut, ale juz puszczenie rara ze zmienionym priorytetem (-ri1
  o ile pamietam) usuwalo problem. Poza tym w 4 wydaje mi sie ze
  ustawienie prioryty w ustatieniach sesji dos mialo jakis efekt.

 Mialem ten problem czesto. Nie wiem za bardzo czym on jest spowodowany,
czy na vga tez tak robi? Moze rzeczywiscie to problem sterownika? Nie wiem
ale mozliwe ze w jakis sposob program ktory dziala w sesji vio i wyswietla
cos, rownoczesnie robiac "cos" - np piszac na dysk i cos liczac, dziala
niej wiecej tak jak program pm napisany w jednym threadzie - blokuje
system. Ale kto to moze wiedziec?

pg