Java 1.1.8 i fisetup

Autor: Jarosław Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:58:47 MET

Witam!

    IBM zaczyna mnie wkurzac. Wyszukiwarka IBM-a prawie nic nie
znajduje,
na liscie downloadow w SWChoice (darmowych) sa trzy pozycje na krzyz,
ogolnie kaszanka.
Czy Java 1.1.8 jest platna czy darmowa ? Wydawalo mi sie ze byla
darmowa.
Na stronach IBM-a w ogole nie moge jej znalezc. Zassalem w koncu z
innego zrodla, ale teraz nigdzie nie moge znalezc FINSTALL-a.
W IBM-ie jak zwykle nie ma, google tez nic nie znajduje a linki na
stronach
teamu nie dzialaja.
Czy jakas zyczliwa dusza nie podeslala by mi finstall-a mailem ?
I jeszcze jedno: czy jest jakas strona w IBM-ie gdzie takie rzeczy jak
mozna
sciagac ? Czy pozostaje tylko platny SWChoice?

JT.