Re: Zniknięty WarpCenter

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 11:43:05 MET

On Thu, 4 Jan 2001 22:42:50 Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:

> /**/
>
> rc SysRegisterObjectClass('SmartCenter', 'C:\OS2\DLL\SCENTER.DLL')

        Dzięki, pomogło.
        Przy okazji okazało się, że zniknął mi był z dysku SCENTER.DLL. Ale
znalazłem go na płycie instalacyjnej, wypakowałem, zarejestrowałem i
założyłem. Co prawda okazało się, że starą konfigurację WarpCenter
(SCENTER.CFG i DOCK*) mogę sobie wysłać na drzewo, ale to już
drobiazg.

--
Pozdrawiam,
Jan.