Re: Chcia  kto  adne ikonki?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 18:23:25 MET

Jakub Go=A0=B1b wrote:
> =

> =

> More feature than a bug... Kto i po co mia=A0by to rozwala=E6? A na str=
on=EA
> g=A0=F3wn=B1 nie mam na razie czasu.
> =

Nigdy nic nie wiadomo. M$ ma fanatycznych zwolennikow rowniez. Na strone
glowna mozesz dac jedna ikonke symbolizujaca OS/2 z odsylaczem do strony
OS/2. I radze zmienic nazwe tego zbioru administracyjengo (frntpage.htm,
czy cos w tym rodzaju) na cos, co bedzie trudne do odgadniecia. Ja tak
zrobilem.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *