Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 00:12:10 MET

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):
> No to chyba nalezy im zwrocic uwage, ze nie bylo tego systemu w systemach
> sieciowych, a aurora w koncu nie jest tak stara ;) a pozatym, ze wychodzi ecomstation...

Lechu... Na temat Aurory, była cała burza na liście chip.artykuly oraz
całkiem niemała dyskusja na temat OS/2. Wypowiadało się wielu z
redaktorów Chipa w tym owczesny zastepca naczelnej Piotr Kubiszewski.
Sklonilem go rowniez do tego, zeby dowiedzial sie bezposrednio od
polskich managerow IBM-a, ze Warp mimo ze nie bedzie mial nowej wersji
[bo nie bylo wtedy mowy o eCS] to jednak bedzie pielegnowany. Skutek
zaden ["przeciez tego dzisiaj nikt nie uzywa"]. Trzeba wiec ich
przycisnac teraz wiec moze beda za jakies pol roku efekty. Dzis wyslalem
do red. Rudzinskiego list i zaraz jak przysle odpowiedz to rzuce na
liste. A co do eCS to prosze ich o testy, ale niewiele mozna oczekiwac,
skoro produktu jeszcze nie ma [pooki co wyrazaja ograniczone
zainteresowanie].

Pozatym uwazam ze powinnismy czesciej pokazywac sie na innych grupach
dyskusyjnych [np.: Chipa lub Entera] - na razie widzialem na nich tylko
kolege Animka - jezeli bedzie nas tam wiecej to chyba znikna tego typu
sformulowania co przytoczone powyzej...

Na razie ciesze sie, ze jest jakies zainteresowanie ze strony Chipa OS/2
w przypadku tego testu - poki co red. Kubiszewski obiecal w jednym z
listow co nastepuje [23/10/2000]:
=============
RZ> Czy ten OS/2 to pokłosie naszej dawnej dyskusji? Jestem prawdę
mówiąc
RZ> bardzo zaskoczony no i nie mogę się już doczekać tego testu.

PK: ??? Dlaczego?
PK: Jeśli mamy robić porównanie systemów operacyjnych, to nie możemy
wziąć tylko
PK: tego, co nam się podoba, tylko "wszystko co się rusza".

RZ> Proponuję - zgodnie z Pańską sugestią - przetestować OS/2 w wersji
RZ> eComStation (http://ecomstation.mensys.nl/)

PK: Zachowuję tę sugestię do czasu tworzenia listy systemów.
Miejmy nadzieje ze cos z tego wyjdzie

--
pozdr.
rAFII