Re: SSH

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 14:06:35 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> To zadam glupie pytanie ;) JEzeli wywoluje ssh, to mam podawac -i plik czy -i plik.pub?
> A pozatym czy przy generowaniu klucza, jak pyta mnie o haslo, to mam podawac haslo
> na danym koncie?

ja przy ssh nie podwalem jeszcze -i , tak ze nie wiem. mysle ze po
prostu
sam plik bez .pub .
jesli chodzi o haslo przy generowaniu klucza, jest to haslo
zabezpieczajace,
dzieki ktoremu nikt nie znajacy hasla nie bedzie mogl uzyc tego klucza.
jesli do twojego kompa nikt nie ma dostepu, haslo na klucz nie ma sensu
bo tylko utrudnia zycie.