Re: ma e pytanko...

Autor: Rafal Szymczak (rafcio_at_interaccess.com)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:03:00 MET

Ninik wrote:
> =

> Kiedy=14 kto=14 zw=B1cy si=EA Rafal Szymczak
> <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> napisa=A0 =BFe:
> =

> Czyli tworzy=E6 cmd'eka ?
> =

Mozna, ale jesli chodzi tylko o minimalizacje, to tez bedzie dzialalo z
ikonki.

> =

> A jak chc=EA co=14 uruchomi=E6 w tle, =BFeby mi si=EA nie pokazywa=A0o?=
 Co nie
> znaczy wcale =BFe m=F3j spos=F3b nie dzia=A0a :)
> =

W przypadku niektorych programow to moze dzialac, a w wiekszosci to nie
ma zadnego znaczenia. Niektore programy PM "pamietaja" ostatni stan, w
momencie gdy byle zamykane, i w takowym otwieraja sie przy starcie.
Niektore maja parametr, ktory mozna im podeslac, zeby sie uruchomily
schowane. Niestety, jest to wyjatek, a nie regula.

-- =

* *
* Rafal Szymczak (a.k.a. Rafcio) *
* rafcio_at_interaccess.com *