problem ze zmiana protokolow sieciowych

Autor: Paweł W (pa2was_at_2com.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 20:48:06 MET

Witam

Pytanie pewnie lamerskie ale trudno.
os2 ver 4.0 karta ibm Token Ring. do tej pory siec chodziła po nebiose
+tcpip a w zwiazku z tym ze firma zmiena siedzibe trzeba bedzie zmienic
na tcpip+ netbios over tcpip i tu mam problem po zmianie z netbiosa na
netbios over tcpip siec nie wstaie z komunikatem o netkwesta.w20 jak
dobrze pamietam ( pisze z domu )( w nowej siedzibie bedzie eternet :( )
przejcie z tokena na eternet mam przeczwiczone to działa bez bolu ale z
protokołami :(( . Jak instaluje os od zera wszytko jest ok ale jak
reinstaluje tylko mptsa to dupa nie dziala.kombinowalem ale nie wychodzi
reinstalowałem sterownik od karty sieciowej , mpts i nic tylko
instalacja od zera os dziala dobrze - przeciesz jest to bez senu to sie
musi dac zrobic inaczej ! Pytanie jak musze miec metode bo bede to
musiał zrobic na 10 maszynach i dobrze by było zeby to poszlo w miare
gładko(będę miał na to jakie góra 8 godzin i to max (wymiana sieciówki +
protokoły )

pozdrawiam
Paweł W