Re: Pytanko...

Autor: Karol (tranzyt_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 16:13:21 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Jesli masz OS/2 z win-os2 no to selective install i doinstalowujesz.. Jesli masz bez
> win-os2 to tez jakos mozesz doinstalowac, ale nie pamietam jak

No wlasnie problem w tym, ze on mi nie daje szansy...:)
tj. kiedy probnie instalowalem "normalnie" na C: czyli tam gdzie dos i
reszta to przy instalacji pojawiala sie mozliwosc wybrania Win-os
suport
Teraz sie nie pojawila i nie pojawia sie tez w selective ins.
A ja sie uparlem, zeby OS/2 byl na innym dysku i do tego na hpfs
partycji;)

Karol