Re: jak zmiejszyć swap'a ?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 05:10:53 MET

On Wed, 20 Dec 2000 18:13:57, Krzysztof Koczubik
<joozek4home4_at_klienci.pkobp.pl> wrote:

> K6-2 500 , 96M RAM,
> stale są seti, ibmworks, t-mail, netscape messenger, pm-ping, fc
>
> podejrzewam, że powodem przerostów swapa jest netscape, zwłaszcza gdy

To niemal pewne.

> się intensywnie zwiedza www, tylko niestety nie chce się ten swap cofać
> na pierwotne pozycje i szukam metody co by mu dopomóc. Od wczoraj ma już
> 42M

Tak miały chyba niektóre fixpaki, ze system nie radził sobie ze
zmniejszaniem swapu. A ponadto chyba gdzies czytałem, ze seti również
"cieknie".
Próbowałeś zamknąć Netszkapę i seti na parę minut ?
Acha, ping cały czas "stuka"? Rownież wyłącz na chwilę.

Najlepiej chyba wszysko pozamykać na minutę, dwie. Jeżeli swap się nie
zmniejszy to coś w systemie, a jedyna znana mi możliwość ingerencji
wówczas, to inny FP.
Acha, jeszcze jeden podejrzany, JAVA.
Jaki FP i jaki build javy ?

Marek