Re: Sterowniki

Autor: Ninik (dominik_at_chmaju.prv.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 01:11:43 MET

Kiedyś ktoś zwący się tszczesn_at_elka.pw.edu.pl napisał że:
> Całego??? :)

Tak. Chwilka czasu i masz suwaczek. Działa jakbyś naciskał dół, górę na
klawiaturze, ale dobre i to. trzeciprzycisk działa :)

> A za sterowniki (inne jak do mojej przyc dyp) się zpróbuję
> wziąść w przyszłym semestrze - pewnie w marcu...

Fajnie by było. W windowsie daiała to jak by się przesuwało okienka, a
tu tylko jak naciskało klawę.. :(
A na pewno do a4techa nic nie ma w sieci?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj