Re: e bankowosc - os/2 ( byo test e.pkobp)

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 01:22:43 MET

Krzysztof Koczubik wrote:

> Hi

> dziwne u mnie działa ( :-) uwielbiam ten zwrot)

> coś źle zrozumiałeś, pierwszy token darmo, za kolejne się płaci

Sprawdziłem jeszcze raz i stoi jak byk:
        2. Opłata za używanie tokena: bez opłat

              Wydanie pierwszego tokena bez opłat

         1/ Korzystanie z tokena 200

         2/ Wydanie kolejnego tokena

Nic nie pisze, że opłata w punkcie 1/ to za kolejny Token! - wręcz w
linii punktu 2/ w rubryce opłat nic nie stoi !

Czyli zgodnie a internetową tbelą taryf jest tak jak napisałem!

Jeżeli podpiszę umowę, w której będzie adnotacja, że ponoszę opłaty
zgodne z tą właśnie tabelą to jak będą liczyć? -He?

Kto nie wierzy niech sam zobaczy !

>.... mieszkam na ul Gołębiej ...
> a oni piszą ... Golebia...

I w dodatku dalej nie chcą powiedzieć co to ten Goleb!

Pokażcie mi Niemca, który się zgodzi na zniekształcanie jego nazwiska! -
w imię czego więc My, w Naszym Kraju mamy to tolerować!

To jest firma a nie straganik pani Kowalskiej, niech więc poważnie
traktują swoich klientów i basta!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >