Re: Co moze znaczyc "Divide by zero or stack overflow"?

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 08:14:57 MET

Hubert wrote:

> Wszystko chodzi jak trzeba - sesje DOS, inne Win-OS/2 (full screen), a ta sesja
> (tez full screen) wywala taki komunikat.
>
> Pozdrawiam
> Hubert
może sam program Adobe ... ma jakieś specjalne wymagania - spotykałem
się już z tym, a komunikaty w windzi bywają różne. Poszukaj w opisach
programu jego wymagań (przykładowo bez udostępnionej pamięci EMS nie
uruchomisz Equation w word 6.0, a sam edytor tekstu chodzi)- jednym
słowem - pogmeraj w ustawieniach sesji (może osobny autoexec - ja mam
takich kilka- np. do home Cash)
Powodzenia

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >