Re: FAT32 i fdisk w OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:47:18 MET

On pon, 11 gru 2000, you wrote:

> U mnie widzi prawidłowo (OS/2 Warp 4 PL + Fix 11 + DD Fix 2).

Ja mam problemy, nawet po uaktualnieniu dyskietek instalacyjnych wg przepisu
w DDPak - fdisk pada mi za każdym razem kiedy przechodzi na dysk z FAT32, ale
może powoód jest inny, muszę posprawdzać zworki na dysku.

> A co rozumiesz pod pojęciem "oznaczyć partycję" ?
> Jeżeli chodzi Ci o typ systemu plików, to jest to robione na etapie formatowania
> partycji, a nie jej tworzenia.

Oznaczyć literką - OS/2, tak jak DOS, ma pewną hierarchię przydzielania dyskom
literek, nie każdemu przyzna "C".

JG