Lotus Word Pro 95

Autor: Krzysztof Pawlowski (Krzysztof.Pawlowski_at_krzysp.rubikon.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 21:03:07 MET

Ostatnio sciagnalem sobie jaka wersje Lotus Word Pro
z hobbes... (dla pytjacych dlaczego odpowiadam: bo nie mam ;)
i mam taki problem. We wszystkich aplikacja w systemie mam
polskie literki, taka mam ustawiona strone kodowa. Tylu w LWP
nie mam polskich literek z prawym altem, tak jakby pomijal
informacje o stronie kodowej... czy to jest problem tej wersji?
(jakas wersja beta) czy moze cos trzeba ustawic? Moze trzeba miec
polski slownik??? Mam szeszcze jakas wersje darmowa LWP 97 dla
Win95, ale z tamtad chyba nie bede bral slownika?!

Z powazaniem
Krzysztof Pawlowski