Re: Dobrzy ludzie dziekuje za dotychczasowa pomoc..

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 05:09:15 MET

Jan napisał(a):

> właściwie w tej chwili przydałyby się zaawansowane narzędzia do projektowania
> stron internetowych - problemy zaczynają się, gdy muszę wykonać coś dla
> użytkowników Windows, np. napisać kawałek oprogramowania.. Wtedy
> komputer z Windows jest konieczny.
> Jan N. Waliszewski, tel. (0602)
> 372470
A jak by było fajnie gdyby to-to chodziło też pod OS/2 lub chociaż w
sesjiWinOs/2!!
Sądzę (może się mylę) że win9x nie daje dużo więcej możliwości od 3.11,
którego jest pochodną .

Ja używam pajączka lub Wizard - niestety wprawy brak - czy te
zaawansowane dla windy wiele więcej potrafią zrobić? - widziałem strony
windziane robione bez pojęcia - wyłącznie dla blasku, -a dotyczyły
konkretnych usług bankowych! - jedyne co tam miało sens to zassanie
pliku pdf -cała reszta to obraz braku wyobraźni autora, zaprzeczenie
idei HTML i prawdopodobnie właśnie zaawansowane narzędzia!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl