Re: MMPM CD

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:05:45 MET

Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> =

> On Mon, 4 Dec 2000 18:19:53 +0100 (MET), Rafal Szymczak wrote:
> =

> =

> Hmm... Chyba si=EA nie zrozumieli=14my.

Byc moze. Ja odpowiadalem na poprzedni wpis na grupe.

> Ja nie widz=EA urz=B1dzenia Multimedi=F3w (CD Audio)
> a nie CD-ROM'u (patrz subject). Chodzi o wpis w MMPM.INI!
> =

Raczej MMPM2.INI. MMPM.INI radze zostawic w spokoju. Sproboj nastepujacy
scenariusz:
1. Do sekcji [Drivers] dodaj linie:
 CDaudio=3DIBMCDAUDIO01
2. Dodaj sekcje:
[IBMCDAUDIO01]
 VERSIONNUMBER=3D2.0
 PRODUCTINFO=3DIBMCDAUDIO
 MCDDRIVER=3DCDAUDIO
 VSDDRIVER=3DGENCDVSD
 PDDNAME=3DCDROM
 MCDTABLE=3DMDM
 RESOURCENAME=3DH: (wstaw wlasciwa litere)
 DEVICEFLAG=3D1
 DEVICETYPE=3D3
 SHARETYPE=3D2
 RESOURCEUNITS=3D1
 RESOURCECLASSES=3D1,1
 PARMSTRING=3DDrive=3DH,Caps=3D40000313:000005CA:B:2,Model=3DYAMAHA CRW6=
416S =

(z ta linia to musisz niestety poeksperymentowac)
 CONNECTORS=3D1,6,HEADPHONE,1
 ALIASNAME=3DCompact Disc

> BTW: Polecam bardziej zamiast IBMATAPI i IBMIDECD jeden DANIATAPI.FLT, =
a do
> CDFS.IFS jeszcze parametr /W ;-)
> =

Tak, ale ja opisywalem standardowa instalacje z oryginalnych dyskietek.
Tam zarowno nie ma sterownikow Danieli, jak i parametr /W nie jest
rozpoznawany. Zostal on wprowadzony w jednym z fixpakow, ale nie
pamietam w ktorym.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *