Re: Cos dla Polakow

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 23:31:15 MET

tszczesn_at_elka.pw.edu.pl napisał(a):

> FIDO żyje!!!
> Spójrz na mój podpis :)
>
> Tomek

To cieszy :))

Niemniej, czasy modemow 2400, BBS-ow itd odchodza powoli w niepamiec.
Fajnie to sie wspomina, ale jak porownam mozliwosci mojego pierwszego
modemu ktory wazyl chyba z 1kg (mam go do tej pory) i ciagna 2400
jak bylo dobre polaczenie (o przegrywaniu programow przez speaker
w ZX Spctrum i telefon, juz nie wspomne) z obecna sytuacja,
kiedy z nudow (leze teraz na chorobowym) ogladam sobie
ABC news z USA na RealVideo (sure stream 400kb - dzis wyjatkowo
dobrze szlo) to lezka sie w oku kreci, ale nie zal.

JT.