SYSINSTX C: ?! VIOCALLS

Autor: Krzysiek (krzysp_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 22:14:12 MET

Czesc!

Jakisz czas temu napisalem tutaj z problemem (jak przerzucic
pliki systemowe, cos ala sys a: c: z win). Podpowiedziano
mi komende SYSINSTX C:. Nie mialem czasu wczesniej tego sprawdzic
A wiec, znalazlem to polecenie na pierwszej dyskietce startowej i
chcialem
wywolac... i nic... dostaje komunikac, ze system nie mozna odnalezc
pliku
VIOCALLS. Nie moglem znalezc go na zadnej z dyskietek, na calym dysku C,

na kompakcie tez nie ma... co to jest za cholerstwo? ;))

POMOCY! Wiem, ze wszyscy mi pomagaja (no coz jestem tepy ;) ale prosze
o jeszcze jeden raz ;))