Re: prośba o test e.pkobp.pl

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 17:05:57 MET

No więc pobawiłem się trochę. Nie wiem jak to będzie pracowało na prawdziwym
rachunku, ale mam porównanie do usługi SezamBiznes w BPH. Tam jest to zrobione
w postaci olbrzymiego (246 kB) appletu Javy i działa jak ślimak. Tutaj
chodzi wszystko błyskawicznie. Aczkolwiek powtarzam, że na prawdziwym rachunku
może być całkiem inaczej. No i mam nadzieję, że to tylko demo chodzi nie
zaszyfrowane.