Aktualiyacja Warpa

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 22:35:31 MET

Witam :-)
        Mam Warp 4 pl + Fix 5 pl, jak również rozjechaną instalacje po paru latach
experymentów. Czy jest możliwość aktualizacji systemu, nie poprzez fixa, z pozycji płyty
instalacyjnej tak aby nie trzeba było ponownie aktualizować zainstalowanych w
międzyczasie programów, ustawień i tego co przez ostatnie kilka lat wprowadziłem, a
następnie zakładanie łat od zera.
Próbowałem to zrobić za pomocę fixa, ale d..., jakbym nie staną na głowie nie daje się
założyć żadnego fixa. Komunikat jest taki, że nie może utworzyć pliku archiwalnego.
Pomóżcie bo nie będę przecień przywracał przez kolejne 4 lata ustawień w systemie.
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---