SDI (HIS) & OS/2

Autor: Rimwid Rataj (nazgul_at_alfar.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 10:48:36 MET

Czy ktos probowal sie zmierzyc z problemem przylaczenia do internetu
przez SDI ?
Jak zainstalowac modem HIS Ericcsona pod Os-em ?
A najlepiej zeby jeszcze dalo sie dostep do sieci udostepnic przez siec
lokalna (TCP/IP) dla innych stacji pracujacych (rowniez) pod windami.
Czy moze lepiej zrobic odwrotnie - tzn. zainstalowac HIS-a pod winda na
innej maszynie a pod OS-em korzystac jako klient TCP/IP.
Dla wyjasnienia - ja mam tylko standardowego OS-a tzn. klienta (4.0 uk +
fix 13) a nie wersje serwera.

Pozdrawiam
Rimwid