Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 20:40:53 MET

Jestem zalamany. Musze pracowac w PhotoShopie (no bo w czym innym?),
a on w Win-OS/2 wyczynia dziwne rzeczy - niby dziala wszystko, ale po
prostych operacjach (obrot, cropowanie) zostawia "uskoki" w bitmapie.
Probowalem na K-6, Duronie, Celeronie (za kazdym razem na innej plycie).
Photoshop w wersji 3.0. A na 486/133 nie bylo takich problemow (tylko,
ze na 486 nie da sie pracowac).
Chcialem pracowac w PhotoShopie na MS Win 3.11, a te z kolei
maja inne jaja (z nowymi plytami i szybszymi procesorami nie widza
pamieci np. pow. 64 MB). Dotychczas pracowalem w nim na Win 3.11, na
pentiumowatym Cyrixie 200 Mhz z 64 MB, no ale czas sie przesiasc na cos
szybszego (szczegolnie, ze obrabiam coraz czesciej duze bitmapy).
Taki gimp... Nie ma obslugi CMYK (ponoc wlasnie ma miec, ale kiedy
bedzie to robil dobrze i w dodatku na OS/2? Nie musi CMYKowac, byle by
pracowal z takimi TIFFami.) Pracowal ktos w ogole w nim? Jak sie ma do
PhotoShopa?
Taki fajny system... A w mojej branzy (pre-press) nic nie moge wskorac.
Kiedyz ten Odin bedzie OK??

Pozdrawiam, bez nadziei
(nadzieje, ze sie cos zmieni to ja mam od 1994 roku...)
Hubert

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2