prosze o porade w sprawie instalacji OS/2

Autor: Piotr Mianowski (p.mianowski_at_idea.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 10:39:05 MET

Witam !
    Jestem uzytkownikiem OS/2 v3pl i prosiłbym o informacje dotyczącą
rozwiązania następujących problemów związanych z nabyciem przeze mnie nowego
komputera i chęcią zainstalowania tego systemu
(komputer ma następującą konfiguracje P III 500 M, 64 M ram, płyta główna
FIC (z układem VIA Apolo), grafika -TNT2 AGP, dżwięk ForteMedia fm801 PCI,
dysk Samsung 10 G) Wcześniej system miałem zainstalowany na ThinkPadzie, ale
tam wszystkie urządzenia działały ze sterownikami dostarczonymi od IBM
(prawie wszystkie ;-)) Na nowym komputerze system instaluje się i działa (po
zmianie sterownika na "danis506....")
1. grafika jest VGA 16 kolorów, na dołączonej płycie od karty są sterowniki
dla OS/2 w których opisie wynika, że nusze zainstalować fixpack 40
PYTANIE czy dla używanego przeze mnie systemu jest taki fixpack o takim
numerze dla wersji PL (czy musi być PL, żeby działało ?) i gdzie go szukać
2. dźwięk - nie ma
PYTANIE czy taka karta wogóle działa w OS/2 (na stronie producenta są
sterowniki dla WIN i Linuxa) czy lepiej od razu włożyć SB16 ?
3. USB
PYTANIE aktualnie nie mam tego typu urządzeń, ale czy te urządzenia mogą być
obsługiwane ?

Piotr Mianowski