Re: SSH 2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 08:11:07 MET

On Thu, 16 Nov 2000 17:16:48, Mariusz Borkowski <borkowsm_at_ii.pw.edu.pl>
wrote:

> Czy dla OS/2 dostepny jest jakis klient SSH w wersji 2?
> Przydalo by mi sie to glownie ze wzgledu na sftp.

O ile mi wiadomo, nie ma ssh2 dla Warpa (jeszcze).
Ale jest za to bardzo dobry klient+serwer+scp ssh 1.2 na stronie
www.os2.ru albo www.teamos2.ru. Nie pamietam w tej chwili dokladnie.
Ten ssh ma bardzo dobra emulacje terminala xterm-color (bez problemowo
dziala mc) oraz "prawie" dzialajacy scp (Czasem ma problemy z uploadem).

Jesli chodzi tylko o transfer plikow i nie musi to byc koniecznie sftp,
to w wiekszosci wypadkow powinno wystarczyc.

Marek