Re: instalacja warp 4 problem z fdiskiem DLUGIE

Autor: Jan Bieńkowski (warpman_at_ogrodnik.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 21:29:24 MET

>63 450,000
>Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary.
> ucEndHead expected to be 254, not 3.
>Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary.
> ucEndSector expected to be 63, not 54.
>NO NAME 0 1 00 28 3 55 06 130 254 63
>450,063 1,654,452
>Error #105: Partition didn't begin on head boundary.
> ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 3.
>Error #106: Partition didn't begin on head boundary.
> ucBeginSector expected to be 1, not 55.
> 0 2 00 131 0 1 0F 1023 254 63

Ale jestem ślepy przecież sam wysłałem rozwiązanie zagadki. Po prostu
partycja kończyła się w złym miejscu. Ciekawe tylko, że ten "profesjonalny"
system operacyjny (w'2000) tego nie dostrzega. Poprawiłem wpisy w tablicy
partycji i instalacja poszła bez problemu.
Przepraszam za zawracanie głowy i moją nieuwagę

--
pozdrawiam
Jan Bieńkowski