Re: SSH 2

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 22:34:10 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> sftp klient czy serwer? co do ssh2. na linuxa jest to w zrodlach,
> wiec powinno po jakims czasie pojawic sie tez na os2. ale kiedy?
> ibm skutecznie studzi entuzjazm uzytkownikow :(

Chodzi o klienta. A jesli chodzi o port z Linuksa to jest
jeszcze jeden problem - oryginalna implementacja ssh
(ta z http://www.ssh.com/) jest niby razem ze zrodlami ale
jednak jest na komercyjnej licencji.
Jest tez OpenSSH ale tu ponoc bywaja problemy z
kompatybilnoscia.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl