Re: Zbiera ktos zamowienia na ecomstation ?

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 07:18:17 MET

On Wed, 15 Nov 2000, Marek Wojciechowski wrote:

> Ja mam na liscie 12 (z Adamem i Jarkiem)
Pozwolę sobie złożyć propozycję. Może na początek expresowo Marek i Wojtek
zrobią jedną listę chętnych i ustalą kto będzie ją prowadził dalej (może
obaj wspólnie). Dlaczego skladam taką propozycję? - Dlatego, że też jestem
zainteresowany zakupem upgradu do eCS, ale jednego egzeplarza, bo z drugim
nie mam niestety co zrobić :-)

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|