Re: Ecom i zebry :))

Autor: Krzysztof Koczubik (joozek4home4_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 20:14:42 MET

Hi

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Facet z mensys ju znie bywa na ircu, ale przemek wpadl na pomysl, ze moznaby ich
> poprosic o znizke dla 10 kopii i wyjasnic im ragiczna sytuacje finansowa polakow itp :>>
 To jak, probujemy?

Pewnie, nic nie ryzykujemy, ceny nie podniosą z tego powodu :-)

eh, przypomniały mi się czasy gdy w fido robiliśmy grupowe rejestracje
programów ,czasami właśnie "na biedaka", tyle tylko, że dogadywało się z
autorem programu (shareware), a to jest prostsze niż z firmą.

--
Pozdrawiam Krzysztof_K
ob as joozek/2 or boos2 * Opole * fido 2:484/33