Re: Ciekawe screenshot

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 20:35:31 MET

On Sat, 11 Nov 2000, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
wrote:

[...]
> Tak - przeczytaj w readme o odin ini, robi sie wpuisy...

Chmm, cokolwiek tam wpisuje mam takie same krzaki, powiny chyba byc za
kazdym razem inne?
Mam taki wpis:

[CODEPAGES]
Windows=1250
Display=852

Wyglada to tak, jakby cala ta sekcja byl aignorowana. Plik odin.ini jest
znajdowany, poniewaz moge np. zmienic font z WarpSans na Helv.

Ma ktos jakas sugestie, co z tym fa(o)ntem zrobic?

Marek