Re: Fixpack 14

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 19:22:55 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Jestem na fixie 13, w zasadzie wszystko dziala dobrze. Zastanawiam sie, czy da mi cos
> przesiadanie sie na 14 z fixami do kernela najswiezszymi... Ktos ma doswiadczenia?

Ja mam FP14 + najnowsze jadro. Wszystko dziala OK, ale trudno mi sie np.
wypowiadac na temat sesji DOS/Win-OS bo nie uzywam. Ogolnie po
zainstalowaniu FP14 ( poprzednio mialem FP13 ) bardzo mi sie poprawila
stabilnosc systemu. W sumie od tego czasu chyba nawet WPS ani razu nie
padl, co wczesniej sie zdazalo.

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx